O muzyce i twórczości
Abstrakt
M. Gawor, W. Pasierbek: Nie jest łatwo zadawać Panu pytania, ponieważ przeprowadził Pan mnóstwo wywiadów. Czy są jakieś tematy, które w tych wywiadach nie zostały poruszone?
J.K. Pawluśkiewicz: Sporo rozmawiam z dziennikarzami, owszem, natomiast nie są to na ogół wywiady, które ja chciałbym przeprowadzić, ponieważ na te wywiady wchodzę kuchennymi drzwiami, to znaczy, że ja te wywiady aranżuję, oczywiście nie osobiście, ale przez moją asystentkę, po to, żeby, jak to Piotr Skrzynecki mówił, zdumiona publiczność albo zechciała oglądać moje obrazy, które robię, albo żeby ta sama publiczność lub jakakolwiek, przyszła na rzecz, którą robię przez dwa lata i w zasadzie jestem przekonany, że to jakiś sens ma. Więc udzieliłem tych wywiadów sporo, natomiast nie są one nasycone treściami, które mnie interesują.
Copyright (c) 2017 Horyzonty Wychowania
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Uwagi dotyczące praw autorskich
Autorzy publikujący w tym czasopiśmie wyrażają zgodę na następując warunki:
- Autorzy zachowują prawa autorskie, przyznając czasopismu prawo do pierwszej publikacji swojego tekstu jednocześnie zarejestrowanego pod numerem licencji CC BY-ND, która pozwala innym na korzystanie z tego tekstu z uznaniem autorstwa tekstu oraz pierwotnej publikacji w tym czasopiśmie.
- Autorzy proszeni są o nawiązywanie odrębnych, dodatkowych porozumień wynikających z umowy, dotyczących dystrybucji opublikowanej w czasopiśmie wersji tekstu nie na prawach wyłączności (np. opublikowanie go w repozytorium instytucji lub w innym czasopiśmie), z potwierdzeniem pierwszej publikacji w tym czasopiśmie.
Wyraża się zgodę i zachęca autorów do publikacji ich tekstu w Internecie (np. w repozytorium instytucji lub na jej stronie internetowej) przed lub podczas procesu składania tekstu jako, że może to prowadzić do korzystnych wymian oraz wcześniejszego i większego cytowania opublikowanego tekstu (Patrz The Effect of Open Access). Zalecamy wykorzystanie dowolnego portalu stowarzyszeń badawczych z niżej wymienionych: