Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Etyka publikacyjna
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona główna
/
Archiwum
/
Tom 24 Nr 70 (2025): Historie, które łączą i historie, które dzielą
Tom 24 Nr 70 (2025): Historie, które łączą i historie, które dzielą
Redaktor numeru: Irmina Rostek, Kamil Jezierski
Opublikowane:
2025-06-30
CAŁY NUMER
cały numer
Edytorial
Editorial: Stories That Unite, Stories That Divide
Irmina Rostek, Kamil Jezierski
5
PDF (English)
Edytorial: Historie, które łączą i historie, które dzielą
Irmina Rostek, Kamil Jezierski
7
PDF
Artykuły tematyczne
Dzielenie się doświadczeniami w narracjach jako czynnik rozwoju postrzegania własnej osoby
Kamil Jezierski
11-20
PDF
Opowieść w relacji, relacja w opowieści. Kontekst narracyjnej strukturyzacji doświadczeń
Urszula Tokarska
21-31
PDF
Life Re-Decisions – Stories That Divide in Order to Connect
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska
33-43
PDF (English)
Dwaj bezimienni w rozmowie. Proces dorastania w świetle słuchowiska Janusza Domagalika „Idąc do siebie”
Marta Bolińska
45-54
PDF
Rola ilustracji w narracji oswajającej tematykę śmierci i przemijania we współczesnej literaturze dla dzieci – analiza wybranych pozycji
Beata Cyboran
55-64
PDF
Doświadczenia superwizyjne początkujących psychoterapeutów
Natalia Dudek, Karolina Małek
65-75
PDF
The Image of Incriminated Masculinity in Crime Narratives - A Hegemonic Approach
Olga Pankalla
77-87
PDF (English)
Inkluzywny wymiar slangu młodzieżowego. Rola młodomowy w budowaniu relacji rówieśniczych w grupach heterogenicznych językowo i kulturowo
Marcin Maciołek, Małgorzata Smereczniak
89-98
PDF
Artykuły Varia
Podmiot androgyniczny i jego wydarzanie (się)
Anna Walczak
101-110
PDF
Inclusion of Students on the Autism Spectrum: The Impact of Knowledge and Experience Among Preschool and Early Childhood Educators
Anna Rybka
111-120
PDF (English)
Interakcje człowieka z psem w perspektywie edukacyjnej i terapeutycznej – ich rola w redukcji stresu
Agnieszka Lipińska-Grobelny, Alan Baryga
121-131
PDF
Samoocena a samotność uczniów szkół ponadpodstawowych. Moderacyjna rola lęku
Katarzyna Wołk
133-143
PDF
Związek postaw roszczeniowych z elastycznością w radzeniu sobie ze stresem młodych Ukrainek mieszkających w Polsce
Mariya Kuzyan
145-155
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś tekst