Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki

Horyzonty Wychowania

e-ISSN 2391-9485
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Recenzenci
    • Zgłoś tekst
    • Etyka publikacyjna
  • Aktualności
  • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona główna /
  2. Aktualności

Aktualności

  • Call for Papers: HW Vol 25, No 73 (2026): „Pedagogiczne i edukacyjne konsekwencje antropocenu”

    2025-02-24

    Redaktor numeru: Monika Humeniuk, Agnieszka Kaczor

    Planowane ukazanie się numeru: marzec 2026

    Nadsyłanie artykułów:  30 listopada 2025

    Zgłoszenia: https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW

    Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Call for Papers: HW Vol 25, No 73 (2026): „Pedagogiczne i edukacyjne konsekwencje antropocenu”
  • Call for Papers: HW Vol 24, No 72 (2025): „Autorytet wobec wyzwań współczesności”

    2024-10-15

    Redaktor numeru: Maria Szymańska, Agnieszka Kaczor

    Planowane ukazanie się numeru: grudzień 2025

    Nadsyłanie artykułów:  30 czerwca 2025

    Zgłoszenia: https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW

    Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Call for Papers: HW Vol 24, No 72 (2025): „Autorytet wobec wyzwań współczesności”
  • Call for Papers: HW Vol 24, No 71 (2025): „Z teorii i praktyki arteterapii”

    2024-05-16

    Redaktor numeru: Danuta Pietraszewska, Agnieszka Łuciuk-Wojczuk

    Planowane ukazanie się numeru: wrzesień 2025

    Nadsyłanie artykułów:  31 maja 2025

    Zgłoszenia: https://horyzontywychowania.ignatianum.edu.pl/HW

    Czytaj więcej Przeczytaj więcej na temat Call for Papers: HW Vol 24, No 71 (2025): „Z teorii i praktyki arteterapii”
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś tekst

Creative Commons License

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2022 Horyzonty Wychowania • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

e-ISSN 2391-9485

O systemie