Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Etyka publikacyjna
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona główna
/
Archiwum
/
Tom 15 Nr 33 (2016): Philosophy of Education Today
Tom 15 Nr 33 (2016): Philosophy of Education Today
redaktor numeru: Wit Pasierbek
Opublikowane:
2016-09-26
Edytorial
Editorial: Philosophy of Education Today
Wit Pasierbek SJ
5-6
PDF (English)
Artykuły tematyczne
Jesuit Philospophy of Contemplative Education
Wit Pasierbek SJ
9-22
PDF (English)
When nothing seems to be questionable anymore. Tracking the political implications of (religious) “Bildung”
Andrea Lehner-Hartmann
23-38
PDF
Exclusive humanism as a challenge for moral-ethical upbringing
Klaudyna Bociek, Danuta Wajsprych
39-50
PDF (English)
Religious Education in Austria: Between Confessionality and Pluralism
Wolfgang Weirer
51-65
PDF (English)
Routinen der Vielfalt: Praktiken der Anerkennung im pädagogischen Feld
Agnieszka Czejkowska
67-83
PDF (English)
Artykuły Varia
CSR education in Poland- current situation and future challenges
Magdalena Maria Popowska
87-101
PDF (English)
The Role of Higher Education in Developing Students’ Entrepreneurial Intentions
Krystyna Buchta, Monika Jakubiak, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz
103-117
PDF (English)
Exploring enterpreneurial spirit of students at Warsaw School of Economics in Poland
Celina Sołek-Borowska
119-129
PDF (English)
Developing enterprise in teaching processes managed by PhD students. Case studies.
Lidia Hanna Jabłonowska
131-146
PDF (English)
Innovation trapped in the benchmarking mechanism
Agnieszka Karpińska
147-164
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś tekst