Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
  • Platforma
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Recenzenci
    • Zgłoś tekst
    • Etyka publikacyjna
  • Aktualności
  • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona główna /
  2. Archiwum /
  3. Tom 19 Nr 52 (2020): W trosce o człowieka

Tom 19 Nr 52 (2020): W trosce o człowieka

redaktor numeru: Anna Błasiak, Wit Pasierbek

Opublikowane: 2021-01-28

CAŁY NUMER

  • PDF

Edytorial

  • Edytorial: W trosce o człowieka
    Anna Błasiak; Wit Pasierbek
    5-6
    • PDF
  • Editorial: Care for a Human Being
    Anna Błasiak; Wit Pasierbek
    7-8
    • PDF (English)

Artykuły tematyczne

  • Człowiek stary w obliczu izolacji więziennej
    Daria Joanna Becker-Pestka
    11-21
    • PDF
  • Samoocena i jej związek z satysfakcją z życia młodych dorosłych osób z porażeniem mózgowym
    Grażyna Aondo-Akaa
    23-33
    • PDF
  • O potrzebie umiaru w kulturze nadmiaru
    Lucyna Smółka
    35-44
    • PDF
  • O potrzebie odnalezienia swojego miejsca w świecie - humanistyczne inspiracje do działań wychowawczych
    Magdalena Joachimowska
    45-55
    • PDF
  • Wychowanie przez przyrodę – wybrane współczesne aspekty
    Anna Błasiak, Karolina Wilkosz
    57-67
    • PDF

Artykuły Varia

  • Relationships in a Family with High Academic Achievement Students
    Sylwia Gwiazdowska-Stańczak
    71-82
    • PDF (English)
  • What is the Impact of Multimodality and Intersubjectivity on the English Humour?
    Joanna Jabłońska-Hood
    83-92
    • PDF (English)
  • Samotność młodych ludzi w opinii studentów
    Joanna Wrótniak
    93-104
    • PDF

Recenzje

  • Simon Baron‑Cohen, Teoria zła. O empatii i genezie okrucieństwa, przekład Agnieszka Nowak, Wydawnictwo Smak Słowa, Sopot 2014
    Agata Borowska
    107-111
    • PDF
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1
Zgłoś tekst

Creative Commons License

Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe

© 2022 Horyzonty Wychowania • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie

e-ISSN 2391-9485

O systemie