Login
Zarejestruj
Zaloguj
 
Język Polski
English
Język Polski
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Prawa autorskie
Polityka prywatności
Aktualności
Kontakt
Tom 21 Nr 57 (2022)
Pedagogika ignacjańska w złożonym i niejednoznaczym świecie
redaktor numeru: Ewa Dybowska
cały numer
Opublikowane:
2022-03-25
Edytorial: Pedagogika ignacjańska w złożonym i niejednoznacznym świecie
Ewa Dybowska
5
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.01
PDF
Editorial: Ignatian Pedagogy in a Complex and Ambiguous World
Ewa Dybowska
7
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.02
PDF (English)
Artykuły tematyczne
Pedagogika ignacjańska w świecie VUCA
Ewa Dybowska
11-19
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.03
PDF
Istota i znaczenie Ćwiczeń duchowych św. Ignacego Loyoli dla rozwoju duchowego chrześcijanina
Wacław Królikowski SJ
21-31
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.04
PDF
Koncepcja teatru jezuickiego i jego znaczenie w procesie socjalizacji młodzieży szkolnej
Jarosław Charchuła SJ
33-41
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.05
PDF
Ignatian Contemplative Pedagogy
Timothy P. Muldoon
43-50
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.06
PDF (English)
Pedagogika pastiszu – co spodobałoby się Ignacemu Loyoli w Nowych wierszach sławnych poetów Grzegorza Uzdańskiego?
Marcin Telicki
51-61
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.07
PDF
Pedagogia towarzyszenia i miłosierdzia jako wyjście na peryferia i dążenie do inkluzji – o interpretacji dynamiki i napięć pedagogii ignacjańskiej papieża Franciszka w nieprzejrzystym świecie
Marek Rembierz
63-79
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.08
PDF
Towards a Model of Formation in Identity and Mission of the Collaborators of the University Centers of the Society of Jesus: Dreaming the Future
Vicente Hernández Franco
Elisa María Pérez Avellán
Henar Pizarro Llorente
81-94
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.09
PDF (English)
Uwolnić i rozwijać talenty – inspiracje ignacjańskie w wybranych pismach Williama J. Byrona, Chrisa Lowneya i Javiera Fernándeza Aguado
Małgorzata Rygielska
95-106
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.10
PDF
Leader, Community and Mission – the Triangle of Ignatian Leadership
Johnny C. Go
107-115
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.11
PDF (English)
Artykuły Varia
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach polskich uczniów i uczennic – postrzeganie możliwości uzyskania pomocy w szkol
Sylwia Jaskulska
Barbara Jankowiak
Mateusz Marciniak
Michał Klichowski
119-130
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.12
PDF
Edukacja w czasie pandemii z perspektywy studentów uczelni muzycznej
Aleksandra Walecka
131-140
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.13
PDF
Kursy typu MOOC na polskiej platformie edukacyjnej Navoica – perspektywa twórców
Małgorzata Bortliczek
Renata Raszka
141-149
DOI:
https://doi.org/10.35765/hw.2022.57.14
PDF
Redakcja czasopisma
Horyzonty Wychowania
email:
horyzonty.wychowania@ignatianum.edu.pl
sekretarz redakcji:
agnieszka.kaczor@ignatianum.edu.pl
tel. +48 12 3999 652
Ważne adresy:
https://www.ignatianum.edu.pl
https://wydawnictwo.ignatianum.edu.pl
O platformie:
Copyright 2019 by
Akademia Ignatianum w Krakowie
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & workfow by
OJS/PKP