Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Etyka publikacyjna
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona główna
/
Archiwum
/
Tom 21 Nr 57 (2022): Pedagogika ignacjańska w złożonym i niejednoznaczym świecie
Tom 21 Nr 57 (2022): Pedagogika ignacjańska w złożonym i niejednoznaczym świecie
redaktor numeru: Ewa Dybowska
Opublikowane:
2022-03-25
CAŁY NUMER
cały numer
Edytorial
Edytorial: Pedagogika ignacjańska w złożonym i niejednoznacznym świecie
Ewa Dybowska
5
PDF
Editorial: Ignatian Pedagogy in a Complex and Ambiguous World
Ewa Dybowska
7
PDF (English)
Artykuły tematyczne
Pedagogika ignacjańska w świecie VUCA
Ewa Dybowska
11-19
PDF
Istota i znaczenie Ćwiczeń duchowych św. Ignacego Loyoli dla rozwoju duchowego chrześcijanina
Wacław Królikowski SJ
21-31
PDF
Koncepcja teatru jezuickiego i jego znaczenie w procesie socjalizacji młodzieży szkolnej
Jarosław Charchuła SJ
33-41
PDF
Ignatian Contemplative Pedagogy
Timothy P. Muldoon
43-50
PDF (English)
Pedagogika pastiszu – co spodobałoby się Ignacemu Loyoli w Nowych wierszach sławnych poetów Grzegorza Uzdańskiego?
Marcin Telicki
51-61
PDF
Pedagogia towarzyszenia i miłosierdzia jako wyjście na peryferia i dążenie do inkluzji – o interpretacji dynamiki i napięć pedagogii ignacjańskiej papieża Franciszka w nieprzejrzystym świecie
Marek Rembierz
63-79
PDF
Towards a Model of Formation in Identity and Mission of the Collaborators of the University Centers of the Society of Jesus: Dreaming the Future
Vicente Hernández Franco, Elisa María Pérez Avellán, Henar Pizarro Llorente
81-94
PDF (English)
Uwolnić i rozwijać talenty – inspiracje ignacjańskie w wybranych pismach Williama J. Byrona, Chrisa Lowneya i Javiera Fernándeza Aguado
Małgorzata Rygielska
95-106
PDF
Leader, Community and Mission – the Triangle of Ignatian Leadership
Johnny C. Go
107-115
PDF (English)
Artykuły Varia
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach polskich uczniów i uczennic – postrzeganie możliwości uzyskania pomocy w szkole
Sylwia Jaskulska, Barbara Jankowiak, Mateusz Marciniak, Michał Klichowski
119-130
PDF
Edukacja w czasie pandemii z perspektywy studentów uczelni muzycznej
Aleksandra Walecka
131-140
PDF
Kursy typu MOOC na polskiej platformie edukacyjnej Navoica – perspektywa twórców
Małgorzata Bortliczek, Renata Raszka
141-149
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś tekst