Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Etyka publikacyjna
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona główna
/
Archiwum
/
Tom 8 Nr 16 (2009): Moc i niemoc myślenia
Tom 8 Nr 16 (2009): Moc i niemoc myślenia
redaktor numeru: Wit Pasierbek
Opublikowane:
2015-06-18
Artykuły tematyczne
Edytorial: Moc i niemoc myślenia
Wit Pasierbek
5-7
PDF
Editorial: The strenghts and weaknesses of thinking
Wit Pasierbek
9-11
PDF
O potrzebie myślenia w przełomowych czasach (kilka uwag historyka myśli politycznej, a zarazem badacza stanu współczesnej filozofii polityki)
Bogdan Szlachta
15-24
PDF
Siła moich myśli
Adam Workowski
25-39
PDF
Czy uczelnia daje do myślenia? Amerykańskie definiowanie ogólnego wykształcenia w college'ach
Radosław Rybkowski
41-59
PDF
Edukacyjny "tuning" kreatywnego myślenia
Anna Sajdak
61-76
PDF
Myślę, więc błądzę…? Jak nie zgubić samego siebie w ponowoczesnej wędrówce ku życiowym celom?
Marek Walancik
77-92
PDF
Einige kritische Überlegungen zur geistigen Situation der Gegenwart
Harald Schöndorf
93-104
PDF
Kilka uwag krytycznych na temat duchowej sytuacji współczesności
Harald Schöndorf
105-117
PDF
Wychowanie współczesnego człowieka w "Horyzontach Wychowania"
Agnieszka Wałęga
119-134
PDF
Artykuły Varia
O możliwości zbudowania realistycznej filozofii wychowania w oparciu o tomizm i personalizm
Mikołaj Krasnodębski
137-168
PDF
Więcej niż savoir-vivre. Uwagi na podstawie eseju Friedricha Schleiermachera „Próba teorii zachowania towarzyskiego”
Dariusz Stępkowski
169-181
PDF
Diagnoza zespołu przewlekłego zmęczenia zaburzającego funkcjonowanie emocjonalne i poznawcze adolescentów
Agnieszka Krawczyk
182-193
PDF
Kategoria „rozumienia” w badaniach pedagogicznych
Joanna Król
194-201
PDF
Niekorzystne oddziaływanie komputera na zdrowie człowieka w wymiarze holistycznym
Anna Potocka
202-209
PDF
Recenzje
Anna Błasiak, Aksjologiczne aspekty procesu wychowania
Zbigniew Marek
213-216
PDF
Bernhard Grom, Psychologia religii. Ujęcie systematyczne
Magdalena Małecka
217-220
PDF
Dzieje Kościoła w Polsce, red. A. Wiencek
Stanisław Cieślak
221-223
PDF
Ryszard Adam Podgórski, Homo socjologicus w strukturze wartości
Zofia Frączek
224-227
PDF
Stanisław Janeczek, Edukacja oświeceniowa a szkoła tradycyjna. Z dziejów kultury intelektualnej i filozoficznej
Wiesław Szuta
228-230
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś tekst