Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Etyka publikacyjna
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona główna
/
Archiwum
/
Tom 21 Nr 59 (2022): Narracja w badaniach nad edukacją
Tom 21 Nr 59 (2022): Narracja w badaniach nad edukacją
redaktor numeru: Maria Szymańska, Agnieszka Kaczor
Opublikowane:
2022-09-29
CAŁY NUMER
cały numer
Edytorial
Edytorial: Narracja w badaniach nad edukacją
Agnieszka Kaczor, Maria Szymańska
5
PDF
Editorial: Narration in Education Research
Agnieszka Kaczor, Maria Szymańska
7
PDF (English)
Artykuły tematyczne
Podejście doceniające i pozytywna narracja w kształceniu studentów pedagogiki – refleksje teoretyczne dotyczące implikacji praktycznych
Magdalena Ciechowska
11-20
PDF
Źródła i przestrzenie deficytów satysfakcji zawodowej nauczycieli
Małgorzata Zalewska-Bujak
21-31
PDF
From Personal to Empirical Interests in the Light of the Four‑Phase Model by Suzanne D. Hidii and Ann K. Renninger and Selected Narratives of Qualitative Research Participants
Maria Szymańska
33-43
PDF (English)
Narracje w badaniach nad edukacją muzyczną
Maciej Kołodziejski, Mirosław Kisiel
45-56
PDF
Dziecięca matematyka w przestrzeni baśniowej – studenckie kreacje narracyjne
Małgorzata Bortliczek, Renata Raszka
57-67
PDF
Narracja jako restauracja wymiaru humanistycznego w pedagogice fenomenologicznej Maxa van Manena
Marta Krupska
69-78
PDF
Rodzinne Kanzas – rekonstrukcja doświadczeń w autonarracji kobiety
Joanna Żeromska-Charlińska
79-88
PDF
Doświadczenia wojny a ich znaczenie w edukacji młodych pokoleń (na przykładzie zbrodni ludobójstwa popełnionej w Wąskim Lesie 12 lutego 1940 roku)
Bożena Józefów-Czerwińska
89-98
PDF
Refleksje nad znaczeniem i miejscem narracji w szkole. Wybrane aspekty
Anna Czyż, Monika Adrianna Sobczak
99-108
PDF
Artykuły Varia
Histrionical Blurriness. A God Image Without Features
Agnieszka Małgorzata Krzysztof - Świderska
111-121
PDF
Rekonstrukcja historyczna – czy pasja chroni przed uzależnieniem?
Klaudia Bochniarz, Marta Witkowska
123-134
PDF
Rola i znaczenie systemu edukacji dla kształtowania tożsamości narodowej w Republice Uzbekistanu
Katarzyna Brataniec
135-144
PDF
Recenzje
Sławomir Chrost, Podstawy pedagogii osoby, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2022, ss. 161
Michał Stachurski
147-148
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś tekst