Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Horyzonty Wychowania
e-ISSN 2391-9485
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Etyka publikacyjna
Aktualności
Kontakt
Szukaj
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona główna
/
Archiwum
/
Tom 20 Nr 56 (2021): Aktualne wyzwania pedagogii ignacjańskiej
Tom 20 Nr 56 (2021): Aktualne wyzwania pedagogii ignacjańskiej
redaktor numeru: Jarosław Charchuła SJ
Opublikowane:
2021-12-29
CAŁY NUMER
cały numer
Edytorial
Edytorial: Aktualne wyzwania pedagogii ignacjańskiej
Jarosław Charchuła
5-6
PDF
Editorial: Current Challenges of Ignatian Pedagogy
Jarosław Charchuła
7-8
PDF
Artykuły tematyczne
Pedagogia i pedagogika ignacjańska (jezuicka)
Zbigniew Marek
11-21
PDF
Implikacje ignacjańskiego praesupponendum w dialogu wychowawczym
Kamilla Frejusz
23-33
PDF
Godność dziecka w jezuickiej myśli pedeutologicznej okresu staropolskiego
Anna Królikowska
35-46
PDF
Humanities Studies and Jesuit Principles of Education
Martin Šarkan
47-56
PDF
Jesuit Upbringing as Prevention Against Fundamentalism, Bigotry and Pharisaism
Lukáš Jeník
57-67
PDF
The Idea of „Depth” in Ignatian Pedagogy in Face of some Tendencies of Digital Education
Rastislav Nemec
69-76
PDF
Pomiędzy Realnym podmiotu a rzeczywistością neuronauk. Historia pewnego złudzenia w tle pedagogiki ignacjańskiej
Klaudia Węc
77-85
PDF
Tradycja a nowoczesność. Uniwersytet jezuicki a współczesne wyzwania globalizacji
Jarosław Charchuła
87-96
PDF
Ignatian Pedagogy and Its Religious Inspirations
Hiroto Satō, Yuina Itō
97-103
PDF
Artykuły Varia
Towarzyszenie w dobie pandemii COVID‑19 a aktywność społeczna i edukacyjna emerytowanych funkcjonariuszy Służby Więziennej
Magdalena Urlińska-Berens
107-118
PDF
Neuroróżnorodnodność studentów w uczelni wyższej w dyskursie kompensacyjno‑terapeutycznym i dyskursie otwierania potencjału. Część I
Ryszarda Cierzniewska
119-132
PDF
Active Forms of Conducting European Studies: Experience, Analysis, Conclusions
Svitlana Sysoieva, Olena Lokshyna, Olena Protsenko, Ilona Tryhub
133-145
PDF
Rola środowiska ucznia w rozwijaniu samoregulacji w uczeniu się w czasie edukacji zdalnej
Magdalena Kolber
147-157
PDF
Wybrane przesłanki projektowania ofert w zakresie szkolnego doradztwa zawodowego
Małgorzata Rosalska
159-166
PDF
Recenzje
Banchoff, T. i Casanova, J. (red.). (2016), The Jesuits and glo‑ balization: historical legacies and contemporary challenges. Georgetown University Press (Washington, D.C., ss. 299)
Jarosław Charchuła
169-171
PDF
Szpunar, M. (2018). (Nie)potrzebna wrażliwość. Wydawnictwo Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ss. 160.
Agata Borowska
172-175
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś tekst