Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
HORIZONS OF EDUCATION
e-ISSN 2391-9485
Platform
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Etyka publikacyjna
Announcements
Contact
Search
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych
Vol. 17 No. 43 (2018): Kszałtowanie postaw przedsiębiorczych
Cały numer
Redaktor numeru: Wit Pasierbek, Bożena Pera
Published:
2019-01-16
Editorial
Edytorial: Kształtowanie postaw przedsiębiorczych
Wit Pasierbek, Bożena Pera
5-6
PDF (Język Polski)
Editorial: Shaping Entrepreneurial Attitudes
Wit Pasierbek, Bożena Pera
7-8
PDF
Thematic Articles
Informacje zwrotne od nauczyciela a wyniki uzyskiwane przez studentów na przykładzie zajęć z wykorzystaniem wirtualnych gier strategicznych w edukacji przedsiębiorczej
Aleksandra Gaweł, Anna Wach-Kąkolewicz
11-24
PDF (Język Polski)
Edukacja przedsiębiorczości w tradycyjnym dużym uniwersytecie. Przykład Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Małgorzata Bednarczyk, Sebastian Kopera
25-38
PDF (Język Polski)
Startupy jako forma przedsiębiorczości dla młodego pokolenia
Jadwiga Adamczyk
39-48
PDF (Język Polski)
Wpływ Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP) na postawy przedsiębiorcze środowiska akademickiego w Polsce
Łukasz Siemieniuk
49-59
PDF (Język Polski)
Skłonność studentów do podejmowania działalności gospodarczej w zależności od wielkości miasta pochodzenia
Krystian Bigos
61-71
PDF (Język Polski)
Tutoring akademicki w Polsce – możliwości i wyzwania
Robert Wojciech Włodarczyk
73-83
PDF (Język Polski)
Tutoring a kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych – studium przypadku Wydziałowej Indywidualnej Ścieżki Edukacyjnej
Jakub Kwaśny, Agnieszka Żur
85-94
PDF (Język Polski)
The premises and the scope of use of tutoring in teaching accounting at a university – the perspective of a student and an academic teacher
Sylwia Agnieszka Krajewska, Anna Agata Stronczek
95-108
PDF
Tutoring at higher education institutions as an element of building social capital in Poland
Anna Brdulak
109-118
PDF
Wykorzystanie Metody Social Network Analysis w analizie kompetencji pracowników
Edyta Abramek
119-129
PDF (Język Polski)
Kształtowanie umiejętności pracy w zróżnicowanym zespole jako wyzwanie dla współczesnej edukacji wyższej
Justyna Pawlak
131-141
PDF (Język Polski)
Postawy przedsiębiorcze młodzieży szkół średnich w świetle badań ankietowych
Teresa Łuczka, Ewa Gano
143-155
PDF (Język Polski)
Dobre praktyki w zakresie relacji szkół wyższych z absolwentami w świetle wyników badań empirycznych
Andżelika Kuźnar, Joanna Żukowska
157-165
PDF (Język Polski)
Kształtowanie kompetencji studentów zgodnie z zasadami odpowiedzialnej edukacji menedżerskiej
Maria Urbaniec
167-176
PDF (Język Polski)
Międzynarodowa mobilność naukowców a przedsiębiorczość akademicka. Przypadek Uniwersytetu Wrocławskiego
Małgorzata Wachowska
177-185
PDF (Język Polski)
Lifelong learning jako warunek ramowy innowacyjności gospodarek państw Unii Europejskiej w świetle metodologii European Innovation Scoreboard
Agnieszka Hajdukiewicz
187-196
PDF (Język Polski)
Kształtowanie postaw przedsiębiorczych studentek w kontekście konfliktu roli rodzicielskiej i zawodowej
Małgorzata Rembiasz, Paulina Siemieniak
197-207
PDF (Język Polski)
Postawy i działania przedsiębiorcze w Polsce i na świecie w świetle oceny kształcenia biznesowego
Marek Maciejewski
209-220
PDF (Język Polski)
Gender Differences in Educational Attainment: The Evidence from the European Union Countries
Agnieszka Elżbieta Głodowska
221-230
PDF
What differentiates university students who display high and low levels of entrepreneurial intensity? On individual characteristics, cognitions and the perception of business success
Pawel Ziemianski
231-240
PDF
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission